Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Szybki kontakt

Masz pytania?

Potrzebujesz wsparcia?

Napisz do nas:

biuro@ezaopatrzenie.pl

lub zadzwoń:

+48 81 444 73 83

+48 81 748 57 70



Regulamin

Regulamin sklepu internetowego ezaopatrzenie.pl

Sklep internetowy, działający pod adresem www.ezaopatrzenie.pl, prowadzony jest przez firmę C2C sp. z o.o. z siedzibą Lublin 20-207, ul. TURYSTYCZNA 38A

PKD 2007 47.91.Z - Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Oferta przedstawiona przez sklep ezaopatrzenie.pl na stronach internetowych nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę www.ezaopatrzenie.pl , za pośrednictwem serwisów aukcyjnych (Allegro) telefonicznie lub e-mailem.

Zamówienia poprzez stronę www.ezaopatrzenie.pl mogą składać klienci, którzy założyli indywidualne konto w sklepie www.ezaopatrzenie.pl i zalogowali się na swoim indywidualnym koncie klienckim oraz klienci nie posiadający konta klienta w sklepie www.ezaopatrzenie.pl.

Obsługa zamówienia płatnych przy odbiorze rozpoczyna się po potwierdzeniu zamówienia przez kupującego, po przez kliknięcie w specjalny link, który zostaje wysłany na adres e-mail Klienta w chwili złożenia zamówienia lub po telefonicznym potwierdzeniu przez Klienta faktu złożenia zamówienia. Zamówienie, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 3 dni od dnia ich złożenia nie będą realizowane.

Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji od operatora przyjmującego szybkie płatności internetowe. Zamówienia płatne z góry, które nie zostaną opłacone w ciągu 10 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane (nie będą realizowane).

Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu przekazania zamówienia do wysyłki.

Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie +48817485770 lub e-mailem pod adresem biuro@ezaopatrzenie.pl .Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko i wyłącznie w przypadku odbioru osobistego lub do momentu zdania przesyłki kurierowi lub kierowcy. Po tym terminie anulowanie zamówienia nie jest możliwe.

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

Przesyłki dostarczają firmy kurierskie: DHL i PEKAES

Obowiązujący cennik kosztów przesyłki znajduję się na stronie: Koszt dostawy

Zwrot bez podania przyczyny:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient, ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w naszym sklepie.

Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany i jest oryginalnie opakowany.

Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz wypełnionym Formularzem zwrotu.

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe. Koszt odesłania towaru przez klienta nie podlegają zwrotowi.

Płatność dokonana kartą płatniczą zostanie zwrócona na kartę płatniczą.

Możliwość odstąpienia od umowy kupna (zwrot bez podania przyczyny) dotyczy wyłącznie produktów zakupionych przez konsumentów (zam. detaliczne). W przypadku zakupów dokonanych przez przedsiębiorców przepisy dotyczące zwrotu towaru bez podania przyczyny nie mają zastosowania.

Reklamacje:

1.Odbiorca jest zobowiązany natychmiast po otrzymaniu towaru sprawdzić jego jakość.

2. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę, wadliwości dostarczonego przez Dostawcę towaru, Odbiorca zobowiązany jest niezwłocznie drogą telefoniczną powiadomić o tym Dostawcę, a następnie sporządzić protokół reklamacyjny w formie pisemnej i dostarczyć go mailem do Dostawcy.

3. Podstawą reklamacji dotyczącej jakości dostarczonych do Odbiorcy towarów, mogą być tylko te towary, które pozostaną postawione do dyspozycji Dostawcy i nie noszą znamion uszkodzeń mechanicznych.

4. Ustala się od dnia wydania 14 dniowy termin realizacji reklamacji jakościowych i ilościowych na zakupiony towar.

5. Sprzedający przyjmuje reklamacje na sprzedane produkty wyłącznie od klientów posiadających dowód zakupu od firmy „C2C sp. z o.o.” .

6. Terminy zgłoszenia reklamacji:

Dla wad technologicznych - 30 dni od daty zakupu

Dla rozbieżności ilościowych – w dniu otrzymania dostawy

Dla wad transportowych – w dniu otrzymania dostawy ( w momencie rozładunku, w obecności kierowcy sporządzany jest protokół rozbieżności podpisywany przez kierowcę i odbiorcę)

7. Tryb postępowania dla uszkodzeń

Transportowych:

Nabywca w przypadku stwierdzenia uszkodzeń transportowych sporządza Protokół Reklamacyjny (w dniu otrzymania dostawy). Protokół ten podpisany przez kierowcę oraz przyjmującego towar powinien być niezwłocznie wysłany przez Nabywcę do „C2C sp. z o.o.” - fax +48 81 748 57 70 lub e-mail – biuro@ezaopatrzenie.pl. Uszkodzenia transportowe muszą być zgłaszane przez Nabywcę w momencie rozładunku w postaci Protokołu Reklamacyjnego. Reklamacje nie spełniające powyższych wymagań nie będą uznawane.

Uszkodzenia transportowe oraz braki ilościowe powstałe w transporcie środkiem własnym Nabywcy nie podlegają reklamacji.

Technologicznych:

Reklamację należy zgłosić do Działu Serwisu pod nr fax 81 748 57 70 lub e-mail: reklamacje@ctoc.pl na prawidłowo wypełnionym Protokole Reklamacyjnym (wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego aneksu).

W rubryce „wypełnia kontrahent” należy zaznaczyć czy jest to reklamacja jakościowa czy ilościowa (niepotrzebne skreślić), podać wszystkie dane reklamującego oraz osobę odpowiedzialną za reklamacje, numer reklamacji, datę zgłoszenia.

W rubryce nazwa asortymentu należy wpisać jeden rodzaj reklamowanego produktu
z podaniem jego nazwy, ilości, daty zakupu, itd.

Następnie należy umieścić krótką informacje o przyczynie reklamacji.

Pracownik serwisu rozpatruje reklamację na podstawie zgłoszenia, informację o podjętej decyzji, odsyła w ciągu 14 dni do zgłaszającego reklamację.

8. Wadliwe produkty które wymieniono stają się własnością firmy C2C sp. z o.o.

9. Warunkiem uwzględnienia reklamacji jest dostarczenie wadliwych produktów do siedziby sprzedającego.

10. Klient ma prawo do zwrotu towaru lub wymiany go na inny bez podania przyczyny w ciągu 7 dni kalendarzowych, o ile nie naruszył oryginalnego opakowania. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży. Przed zwróceniem lub wymianą towaru klient musi skontaktować się z handlowcem naszej firmy w celu ustalenia sposobu dostarczenia produktu. Sprzedający przyjmuje zwroty i udziela wymiany sprzedanych produktów wyłącznie od klientów posiadających dowód zakupu od firmy C2C sp. z o.o. (faktura vat, paragon).

Założenie indywidualnego Konta Klienckiego w sklepie ezaopatrzenie.pl lub złożenie zamówienia jednorazowego oznacza akceptację Polityki Prywatności sklepu ezaopatrzenie.pl oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z tą w/w polityka. Sklep ezaopatrzenie zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, podane podczas rejestracji i do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dni 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Rabaty udzielane od wartości zamówienia

  • 3%100zł
  • 7%250zł
  • 12%500zł
  • 15%1000zł
  • 18%2000zł
  • 21%3000zł

Na terenie województwa lubelskiego przy zamówieniu powyżej 50 PLN dostawę zrealizujemy gratis.

Masz pytania?
Potrzebujesz wsparcia?
Napisz do nas biuro@ezaopatrzenie.pl
Zadzwoń do nas

+48 81 444 73 83
+48 81 748 57 70
Sklep jest w trybie podglądu

Płatności

{nocache:f3c07d46a70ef2f4a288c18680fbcfe5#0}
Click Shop | Hosting home.pl